miercuri, noiembrie 16, 2011

15 noiembrie2011-Bucureşti/ Interviu în Piaţa Sudului cu precupeţii, privind preţurile de pe tarabe..

În urma sondajelor, a interviurilor pe care le-am luat cu dragele mele colege de facultate, am observat că oamenii se confruntă cu o situaţie ..ca de obicei...dificilă. Criza financiară a ajuns de mult pe tarebele pieţelor, iar producătorii işi dau toată osteneala ca produsele lor, naturale, să se vândă. Deşi sunt mulţi oameni care preferă supermarketurile, se ştie ca pieţele sunt cele mai "sănătoase", dar vânzările nu prea merg. Poate din cauza frigului?...Răspunsul cred că îl ştim cu toţii, şi cert este faptul că tăranii care vor să îşi facă vânzare, sunt cei care ne dau şi cele mai bune produse. Desigur, sunt mulţi care la rândul lor cumpără marfa, însă predominată este producţia proprie, şi nu cea importată sau de seră. Realitatea ne arată că deşi tarabele sunt bogate în fructe şi legume, sunt cam "goale" când vine vorba de cumpărători. Lumea vrea să trăiască sănatos, dar nu prea cumpără sănatos, din păcate...

Un comentariu:

  1. Pentru o viitoare jurnalista si pentru socializare, blogul e un instrument necesar.
    Felicitari pentru idee...idei si sugestii vor mai veni...
    Pentru prima aparitie e bun; va fi mai bun...mai bun...mai apreciat. Toate la timpul lor...important e sa depui pasiune.
    Eu voi fi unul dintre cei mai interesati prieteni si vizitatori.
    Primul film din Piata Sudului e dragut prin inocenta dar si dezinvoltura tinerelor si frumoaselor domnisoare reporter.
    FELICITARI PENTRU LANSARE DRAGA MEA!

    Tick Lelcu

    RăspundețiȘtergere