luni, martie 12, 2012

Bun venit din nou!

Suntem in 12 martie, luni chiar....si de cateva zile ma tot gandesc sa imi deschid site-ul, blogul si sa ii dau un "refresh" general cu informatii noi si cateva cuvinte despre activitatea mea in lumea asta de jurnalisti, ca deh...sunt la facultatea de jurnalism...Sunt cateva saptamani bune, (asa imi place sa zic, in loc de luni) de cand nu am mai scris in blog, si cu scuzele de rigoare (mie), promit sa imi concentrez atentia mai mult in a scrie doua trei cuvinte periodic... macar...
Ca o persoana sincera, doresc sa precizez ca nu prea sunt calita in lumea asta, iar meseria de jurnalist, pentru mine inseamna o alta EU, in care informatia trebuie sa imi fie ca o hrana. Poate ar fi o dovada de neprofesionalism, insa nu ma vad o persoana care sa caute mereu si ceea ce nu o intereseaza, deci este necesar... Ma vad o buna jurnalista care sa caute totul despre ceea ce o intereseaza, si daca in viitor o sa dau inapoi, sau vreau sa o iau pe alt drum si nu spre jurnalism, inseamna ca am avut un accident si mi-am pierdut memoria. Simt ca este un miros apetisant care ma atrage spre acest domeniu social.
Imi doresc bun venit din nou acasa, pe blog, unde simt ca pot vorbi despre orice ca doar...pana mea...e libertatea mea sa vorbesc despre rochita de la Bershka, sau sa ma plang despre cearta cu prietenul meu..
"Si daca ceilalti o sa rada, sau o sa ma critice?"...eeh da, ca parca toti suntem la fel...Imi place sa primesc o critica, insa nu o ironie..Sunt deschisa la tot ce inseamna noutate, desi uneori imi place sa cred ca le stiu pe toate....:)) hehe.. just kidding...
Well, cam atat despre mica mea introducere, o sa imi lipezesc bine gandurile si voi transpune tot aici..pe curand..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu