miercuri, aprilie 25, 2012

Vacanta

Observ ca a trecut aproape o luna de cand nu mai scris pe blog...eeh, ma scuza faptul, ca sa zicem, ca a fost Pastele, vacanta, calatorii, etc...Apropo de calatorii, pot spune ca mi-am petrecut vacanta de Pasti la Roma, cu iubitul meu, fratele meu, prietena lui, si mama. Emotiile le-am avut parca mereu, pentru ca era prima oara cand calatoream cu avionul insotita, in stanga mea nu mai erau necunoscuti, erau de-ai mei. Am fost bucuroasa mereu ca eram langa ei, iar cand am ajuns in parcarea aeroportului de pe taramul indepartat, am fost si mai fericita ca mi-am vazut prietenul zambind, dupa o imbratisare pofticioasa. Amandoi am avut o relatie cam complicata si neplacuta in ultima vreme, insa cu ocazia sarbatorilor de Pasti, ne-am zis ca merita sa fim mai toleranti si mai intelegatori cu noi, astfel intalnirea ne-a ajutat enorm. M-am distrat tot timpul, insa nu a fost vacanta perfecta pe care mi-o imaginam, se pare ca nu eram sigura de ceea ce sa va intampla,. poate mi-a fost frica sa cred ca avea sa fie totul frumos, avand in vedere tumultoasele intamplari din viata mea din ultma vreme.
Masa de Pasti a fost usor tensionata, acasa la prietenul meu, umblam toti in bucatarie ca pentru MASTER CHEF:)).La masa ni s-au alaturat si parintii Luminitei(prietena fratelui meu), iar mama le-a tinut companie cat noi eram in bucatarie pentru paste, friptura si salate. Tensionata pentru ca relatia mea cu mama nu a fost chiar cum imi doream, amandoua eram intr-o stare oarecum ciudata, iar neintelegerile dintre noi ingreunau si mai mult ziua. Cu bune cu rele am trecut si de ziua aceea care imi doream sa se termine cat mai repede, insa cu o mica dezamagire in suflet ca nu a mers asa cum imi doream. Oricum incet incet, situatia s-a schimbat cand distractia a revenit in prim-plan, iar iesirile prin Roma, pozele si rasetele au fost semn ca totul incepuse sa se schimbe.
Cele 5 zile petrecute acolo, cu asa multa lume cum de obicei nu prea se intampla, m-au facut sa raspund oamenilor care ma intreaba cum am petrecut de paste, simplu: frumos (cu mici chichinete) dar frumos.
Stau si ma gandesc de multe ori ca nu am trait totul la maxim, de ce?..nu stiu..Insa tind sa cred ca se intampla multora asa ceva, si chestia asta devine ceva obisnuit...Nu vreau sa mai fie asa, vreau doar sa cred ca timpul nu are limite, si spatiul ne ofera posibilitatea sa facem ce vrem..dar..oboseala, sentimentele si senzatiile ne fac sa incetinim, si sa luam o pauza...
Oricum trecand peste Pasti, am fost ACASA in sfarsit, in Focsani, si m-am distrat..A fost o alta atmosfera fata de vacanta precedenta, desigur mi-a lipsit prezenta LUI, insa m-am simtit si bine. Lumea se schimba, si se schimba mult, si lucrul asta l-am vazut mai ales in prietenele mele....Nu mai zic de faptul ca in puburi am vazut numai pitipoance si buze roz pe tocuri inalte de 15 cm...cam trist...
In fine, mi-am dat seama ca orasul asta s-a schimbat foarte mult, si se pare ca fara prietenele mele care erau acolo, nu cred ca faceam fata populatiei absente din baza mea de date, si nu cred ca aveam cu cine sa ies..cand te plimbi pe strada numai fete necunoscute. Au iesit puii din cuibusor la plimbare...?
Asa de bine m-am simtit, dar asa de repede a si trecut, iar unele certuri pe care le-am suportat au fost de neocolit. Cu toate ca am trecut printr-un moment crucial acum 2 zile, pare sa se anunte zile mult mai bune, si deja simt cum "soarele ma incalzeste si imi indulceste diminetile" doar cand ii aud vocea....desi nu mai vad ce cauta confuzia aici.
Vacanta de Paste si cea de la Focsani au fost de tranzitie, iar acum, cu un zambet pe buze, imi amintesc de zilele acelea. Chiar dupa cum spuneam, a fost frumos.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu